Säg den lycka som varar?

Jag har självmant valt att hålla mig lite off här då jag fått reda på att jag inte tydligen är så anonym som jag trott.. 
 
I söndags fick vi ett helt fantastiskt fint plus på stickan och vi har levt i en bubbla av lyckorus de här två dagarna. Tills idag.. En kvart innan jag ska ta bussen till jobbet så känner jag hur det "rinner" till och tror för all del att det bara rör sig om flytningar som alla dagar innan.. Men det är rött! Och fortfar fortsatt hela dagen. Jag var tvungen att åka in på ett möte i tre timmar men sedan klarade jag inte av mer och T fick komma och hämta mig.. Sedan har vi legat och gråtit i soffan i omgångar.. 
 
Då det fortfarande är såpass tidigt i "graviditeten" så kan vi inte förrän om 2,5 vecka få det klarlagt för oss om det rör sig om missfall. Även om jag är säker eftersom allting känns annorlunda i kroppen nu så vill man ändå ha det svart på vitt och information om hur vi kan gå tillväga framöver... 
 
Jag kommer hålla mig borta ett tag till, så ni vet... 


Vad tråkigt för er. Vi gick igenom samma sak i somras. Det blir en sorg trots att det är tidigt. Ta hand om er nu.

2013-01-29 // 22:45:27
» C

Jag beklagar verkligen att ni ska behöva gå igenom den stora sorgen som blodet för med sig. Man kan liksom inte bara få njuta av att vara glad? Jag hoppas hoppas att det är en ofarlig blödning. Hade jag varit du så hade jag fortsatt testa för att se vad som händer med styrkan på strecket. Det har iaf för mig varit ett sätt för mental förberedelse på hur man ska fortsätta allt.
Tänker på dig och hoppas, kram!

2013-01-29 // 23:01:07
» L

HÅLLER ALLA TUMMAR OCH TÅR FÖR ER <3

2013-01-30 // 05:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback