Hoppsan!

Tiden rinner iväg och bloggen glöms bort. 
Det är så mycket i huvudet just nu att jag tyvärr inte haft en tanke på att uppdatera bloggen, ändå såg jag att många av er kommenterat och undrat hur det har gått och ivrigt hållt er kvar och väntat. 
 
Det har gått VÄLDIGT bra. Jag är nu gravid i v 16 (15 + 0) och ja, vad mer ska jag säga? Vi båda är överlyckliga och det känns som att huvudet är i ständig förvirring över vad vi håller på att gå igenom. 
 
Jag vet inte om jag kommer fortsätta skriva i bloggen, isåfall kommer det absolut inte bli ofta utan mer för någon kortare uppdatering med rejäla mellanrum. Bloggen handlade ju trots allt om vår väg till att bli en familj och vår vilja, och nu är vi ju visserligen på väg dit men bloggen kommer inte att bli en gravidblogg/bebisblogg. Det har jag varken tid eller lust till. 


Heej hur är det med dig och magen? :D Kan ju slänga in en kommentar i min blogg om du vill (som jag inte publicerar, om du vill berätta utan att skriva ett inlägg. ) Har ju följt denna bloggen ..

2013-08-21 // 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback