29+1 - Vart tog tiden vägen?

Är redan inne i v30 och om knappt 10 veckor så beräknas bebisen att anlända.. Hur gick det till? Sommaren har verkligen bara flugit förbi och det märks på graderna att hösten står och knackar på, för mig känns det helt underbart att det blir kyligare eftersom jag nu de senaste veckorna har blivit så himla varm!

Foglossningssmärtor är vardagsmat nu för tiden och jag försöker stå ut så gott som möjligt, det är tur man har lite lediga dagar då och då som man försöker använda sig av till att vila, så mycket mer orkar jag inte.

Magen växer och har senaste 2 veckorna exploderat i storlek! Bebisen röjer dock runt som vanligt och det är verkligen en obeskrivlig känsla när det sker..

Barnvagn, skötbord och säng är inhandlat! Nu börjar prepareringen av allt annat som också behövs. Inte fullt så lätt när vi inte vet könet. :)

Jag glädjer mig åt att flera av de bloggerskorna jag följt de senaste året har fått sina önskningar uppfyllda och nu bär på ett eget mirakel, för er andra så fortsätter jag att hålla mina tummar. <3


Men åh vad kul att det lyckades. Hoppas du har mått bra under graviditeten

2013-11-19 // 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback