Snart så

I morse slängde jag mig nästan över telefonen när klockan slagit åtta för att ringa till fertilitetsmottagningen.
Att sen försöka förklara sitt ärende kortfattat på en telefonsvarare är INTE lätt vill jag lova.
Strax innan halv tio blev jag uppringd av en barnmorska som förstod situationen väl efter mitt meddelande.
Hon sa att jag behöver ta kontakt med barnmorskemottagningen för att skriva in mig (men det känns så fel att kontakta dom när även detta kan sluta i ett missfall).
Men samtidigt informerade hon om att dom erbjuder ett vul om man vill. Jag sken upp av lycka och hon satte sig sedan och räkna och titta.. Den 27 mars bokade hon in mig eftersom jag då troligtvis kommer vara i vecka 6-7..
Så nu har vi den eviga väntan framför oss igen. Och den stora risken för ett nedslag då.. :/


förstår att du tycker det är jobbigt, kram

2013-03-11 // 19:32:05
» L

Jag håller tummar och tår så hårt jag kan . Väntan är olidlig :/ KRAM L

2013-03-13 // 23:14:15

Bra att du ska få det uppkollat!

2013-03-14 // 15:08:04
» C

Tänker på dig och hoppas att allt går bra <3

2013-03-15 // 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback