Plötsligt händer det

Igår hämtade jag ut ett paket jag hade beställt, med lite kläder ifrån H&M. 
 
Jag hade beställt lite nytt och fräscht inför vintern och såklart för att pigga upp mig själv ;) Jag hämtade ut kläderna och var samtidigt förbi min mor för att hälsa på så då passade jag på att prova kläderna då.

Och det var en helt fantastisk känsla när jag provade en tröja som är lite "kortare" i magen och inte i längden av en tunika som täcker hela vägen ner. För nu är det ju verkligen inte så mycket putmage som förut, så helt plötsligt såg den tröjan jättebra ut på mig. 

Jag fick skicka tillbaka lite mer än halva paketet.. Av vilken anledning? Kläderna var för STORA! :D Och ändå beställde jag en mindre storlek än vad jag har haft i de kläder där jag visste att sannolikheten kunde finnas att jag gått ner och skulle kunna få på mig. 
 
Plötsligt händer det, brukar triss säga.. Och det är sant. Plötsligt händer det att man kommer i mindre kläder än nånsin! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback