Är det okej nu?

Helgen flyger förbi så himla fort. Och söndag innebär början på arbetsveckan för mig, så om en timme cyklar jag iväg till jobbet och är inte hemma förrän ikväll igen. Lite semester hade ju inte suttit fel, men man får väl vänta till jul, då blir det ju lite långledigt iallafall. 

 
Jag funderar även på att sätta upp min utebelysning/julbelysning nu i dagarna eller till nästa helg då jag är solo hela helgen. Jag har sett att vissa redan har gjort det och jag brukar ju vara väldigt tidigt ute, jag brukar ju säga att jag sätter upp ljusen när första snön kommer, men den kom och gick under bara en dag sist.. Så nu är det ingen snö alls ute. 

Visst borde det väl vara okej till veckan? Det är ju ändå bara 2 veckor kvar till advent :)


» L

åhh jag vill verkligen upp med jul belysningen. Men mannen säger nej :(

(Vet inte om de är min dator, men jag ser knappt vad jag skriver i kommentar rutan, )

Svar: Hm, har inte märkt att någon annan har kommenterat det.. Vad kan det bero på tro? Kan det vara min bloggdesign?

Till helgen om inte redan till veckan så åker belysningen upp! :D
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-11-18 // 17:28:11
» L

Det var nog min dator.
På min lapptop blir texten nästan vit, och nu på stationära är den mer grå/blå.

2012-11-19 // 09:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback