Svullen

Japp, igårkväll kom hon helt plötsligt. Först blev jag litet rädd för det var alldeles direkt efter vi bar upp ett stort tungt bord till övervåningen. Men det var kanske den ansträngningen som behövdes för att hon skulle komma. Vi har försökt googla på vilken dag som blir dag 1? Är det nu idag eller är det gårdagen Är det någon er som kanske vet?
Vi måste reda ut det för att veta när vi kör igång nästa pergotime. 
 
Det blev lite dystert och deppigt här hemma igår, trots att vi båda sagt att vi inte förväntar oss att det skulle fungera men såklart fanns det något inom oss båda som ändå hoppades.. Kändes otroligt jobbigt att behöva se T ledsen.. 
 


» C

Räkna dagen som mensen kommer som dag 1 :) du är på dag 2 nu alltså.
Kram!

Svar: Tack så mycket! Jag gör så, för mensen var riklig redan då så det var inte bara någon förskvätt, haha. :) Kram!
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-12-30 // 13:38:47
» L

Gott nytt år , hoppas 2013 blir bättre

Svar: Tack!! Och detsamma till dig :)
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-12-30 // 20:28:03

Jag har också funderat på vilken dag som brukar räknas som dag 1. Men en dag mer eller mindre spelar nog inte så stor roll. Har för mig att det står på bruksanvisningen att man kan ta kuren när som helst om man inte får mens (på läkares inrådan). Ibland kan jag få pyttelite mens på kvällen, men brukar räkna som dag 1 dagen därpå, när det sätter igång på riktigt. Lycka till med denna omgång!

Svar: Det tror jag också, denna gång så var mensen väldigt kraftig redan på första kvällen och ett svar ifrån en annan får mig att räkna den som dag 1 :) Men som sagt, 1 dag hit eller dit spelar nog ingen roll :P
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-12-30 // 22:47:23
» E

När vi gjort IVFbehandlingar och man ska räkna dag 1, då är det den dagen det syns färskt blod. Så även om man har ont och lite brunt tex kvällen innan, så är det inte dag 1 förrän det är rött färskt. SÅ har dom sagt,
Lycka till!

Svar: Åh, det låter ju både logiskt och bra. Tack så hemskt mycket ! :)
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-12-31 // 11:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback