Lite snack och mycket verkstad

Det gick bra idag på vulen, det visade sig att jag hade en stor (?) blåsa på 13mm som skulle släppa om 4-5 dagar. Så nu var jag tvungen att sticka förbi apoteket och köpa ägglossningsstickor och värma upp stretchningen inför verkstaden där hemma! Haha.
 
Det känns otroligt lättande att det åtminstone var en blåsa, även om jag vet att det inte betyder någonting och doktorn sa även att chansen är mycket liten att man lyckas, men vi skulle göra ett försök och blir jag inte gravid i denna omgång så skulle vi köra på två omgångar till med dubbelkur, eftersom det tydligen stimulerar mig tillräckligt. Detta ska jag göra utan att besöka vården, och har jag inte blivit gravid efter sammanlagt tredje kuren så ska vi ta kontakt med vården igen för att påbörja sprutor.

Nu önskar jag att vi får fira vår sjuårsdag på nyårsafton med att vår högsta önskan slår in!


Vilka goda nyheter! Hoppas att det går vägen redan denna gång!

Svar: Tack! Ja, man hoppas ju verkligen det :)
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-12-11 // 18:55:04
» L

Oh vad skönt att allt gick bra, :) Man förvänta sig de versta när man ligger där i stolen :/

Stort lycka till nu ;)

Svar: Ja men absolut, det finns inget värre.. Man känner sig i sånt underläge. Tack så mycket! ;D
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-12-12 // 07:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback