Double up!

Två tabletter pergotime intog jag imorse, nu är vi igång igen! Strax efter började jag få svettvallningar, och nu även en finne på hakan. Jag är nästan säker på att det är på grund av tabletterna. Har inte brytt mig om att läsa eventuella biverkningar men förra gången fick jag ju finnar i hela ansiktet, typ. 

Den här veckan är en riktig stressvecka för mig, och det känns inte bra! Vi har ju börjat renovera/rusta hallen hemma för att jag ska få ha någonting annat att tänka på än barnagörandet (haha). Problemet som uppstått nu är att vi verkligen vill vara klara på torsdagkväll, eftersom min pappa kommer att komma och hälsa på då (han bor 70 mil bort så vi ses inte så ofta).
Min karl jobbar nätter, plus att han på torsdagar jobbar natt+dag. Plus att han nu på torsdag även ska gå på en konsert på kvällen.

Jag arbetar till 21.12 ikväll och imorgon till 17.27. Det ger oss inte så mycket utrymme att spela på förutom morgondagen, medans karln ska göra klart så att det är klart för uppsättning imorgon.

Vi var även och beställde tapeterna i fredags så att vi skulle ha dom igår (måndag), men kort efter vårt besök så ringde tjejen upp ifrån butiken och sa att de inte kommer kunna komma förrän på onsdag. Så imorgon onsdag så lär vi tapetsera fort som attan.. Sen är det dock alla möbler som står överallt i gästrummet som skulle behövts skruvas upp på väggarna och ställas på plats, men tapeten måste ju sätta sig ordentligt så först på torsdagen så får jag ställa iordning möblerna, och hoppas att vi hinner få upp möblerna på väggen (väggskåp) innan vår deadline.

Samtidigt behöver jag städa hela huset som ser ut som ett bombnedslag, speciellt efter att vi left i en byggarbetsplats någon vecka nu. Då blir det av någon anledning inte så viktigt att hålla rent och fint längre? Suck..
 
Den som uppfinner möjligheten till extraarmar är värd nobelpris!


» C

Skönt endå att ha lite renoveringar att se fram emot!
Jag får också finnar av pergon. Inte kul men vad för man inte? Hoppas att dubbelkuren gör susen nu. Kram!

Svar: Eller hur! ;) Jag kan ta alla biverkningar i världen om det leder någon vart :) Tack! Kram
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-12-04 // 18:59:42
» L

Vill också renovera. Vi letar efter köpet lägenhet eller hus men inte hittat vår rätta ännu, så känns inte kul att göra vid här ..

jaså jag får också finnar , oftast spelar ingen roll av för medicin jag tar. :S

Svar: Åh! Ja, ja skulle också vilja ha ett eget hus.. Vi bor i dagsläget i hyresradhus, men renoverar hej vilt ändå. :)
Finnar </3 :)
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-12-05 // 09:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback