cd9

Då var sista tabletterna pergotime tagna. Denna omgång har jag upplevt en hel del biverkningar gentemot förra omgången, så nu hoppas jag på att det kan betyda att det finns några ägg denna gång? 

Förr har jag alltid varit en väldigt varm person och alltid önskat att man skulle frysa istället eftersom jag alltid tyckt att det är lättare att hantera än att behöva gå runt och vara varm hela tiden. 
Men den senaste månaden har jag blivit en riktig jävla fryslort och det är inte roligt!! Jag kan sitta och skaka tänder trots att jag är fullt påklädd med filtar och varma kläder. Nu vet jag varken ut eller in längre, kan man inte få vara normaltempererad hela tiden istället? 

På nätterna under pergotimekuren så har jag blivit jättevarm och svettats.. och det är inte kul när man tillochmed vaknar för att man är så varm! Tur att det förhoppningsvis är över nu. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback