Domedagen är nära

Haha, nej skämt åsido.
 
Idag efter jobbet, vilket är alldeles nyss, så bestämde jag mig att trots alla foruminlägg jag läst om att det kan dröja upp till 8 veckor innan hcg nivåerna försvinner ur kroppen så valde jag att köpa två graviditetsstest, för att kunna mäta om strecken blev svagare. 
 
Men, jag är då tydligen en av dom där hcgnivån sjunker direkt. För idag, 4 dagar senare är det heeelt blankt på stickan. 
 
Så nu har jag skickat iväg en önskan om kontakt/rådgivning till fertilitetsmottagningen på Mina vårdkontakter så att de tar kontakt med mig till veckan så jag vet hur jag kan gå vidare. Har försökt googla mig fram till hur man går vidare efter ett missfall med exempelvis provera tabletterna eftersom jag inte har egen mens. Men för första gången (tror jag) så går jag bet på den frågan av google. Så nu inväntar jag svar.
Jag tror och känner att de nog kommer be mig avvakta några veckor efter att dessa blödningarna har slutat för att kroppen ska få återhämta sig, men fuck that säger jag.. 
 
Tack alla ni som hållt tummar och tår för vår del! Skam den som ger sig?


völdigt tråkigt att de blev så... men det kommer sak du se:)

2013-02-03 // 02:53:15
» Lena

Nej, så tråkigt att läsa :(. Fick själv negativt test imorse,förstår känslan! Kram

2013-02-09 // 14:48:38

Du vet att jag hejar på er och tänker på er hela tiden! Önskar jag kunde vara mer närvarande men SNART är mitt helvete över och då kan jag vara mycket mer engagerad. <3 Du är bäst!

2013-02-10 // 22:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback