Otroligt

Helt otroligt. Först nu har jag hittat till blogg.se appen och det innebär ju att jag inte behöver bli så låst längre när jag ska göra mina inlägg. Vilken frihet!
Är fortfarande på ett ganska pissigt humör sen igår, jag rekommenderar ingen att vara i närheten av mig, så det är tur man har två våningar hemma så jag kan ockupera en våning själv. Har gjort lite pepparkaksmuffins igen för att kunna tröstäta lite.. eller mycket.


» C

Visst är det smidigt med en app! Det som är lite synd är att man inte kan svara på kommentarer i den :/ men annars är den awesome!

Svar: Ja jag märkte det nu.. :( Får hoppas att det är någonting som de arbetar på. :)
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-11-18 // 09:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback