Lets get ready to rumble!

Idag kom mensen.. Den jag inte ofta har fått uppleva men nu kemiskt har framställt med hjälp av Provera.
Nu väntar jag för att få påbörja min första kur med Pergotime. Första tabletten ska intas på den 5:e cykeldagen.. Därefter ätas i 5 dagar. Förhoppningen är att få en fin ägglossning så därför har jag idag fått ringa mottagningen för att få en tid för att göra ett vul för att kontrollera äggen. Detta brukar tydligen ske runt den 12e dagen efter första mensdag.
 
Än så länge väntar jag bara på att mottagningen ska ringa tillbaka så jag får en tid inbokad för vul.
 
Nu börjar första ronden i matchen om ett barn!


» L

Lycka till, är inne i en utredning också. *kämpigt*

Svar: Tack detsamma!
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-11-12 // 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback