Grundlurad

Hela torsdagen hade jag molande värk och spänningar i högra sidan av äggstocken och tänkte att det nog är en ägglossning på gång snart, eller att det åtminstone växte några små ägg där inne. Tji fick jag.. Var på vul igårmorse och det visade sig att det var väldigt små ägg eller inga ägg alls (läkaren var såpass otydlig att jag inte hängde med). 
 
Vad tusan var torsdagens smärta om då?!
 
Nu ska jag på tisdag köra igång en ny period med Provera så att jag får mens i slutet av november. Därefter ska jag börja en dubbelkur av Pergotime
Igår var jag så less, eftersom jag tyvärr byggt upp lite förhoppningar, så jag orkade inte med nånting. Dessutom var det en sån där dag när man bara mår dåligt överallting om en själv. Ingenting passar, ingenting ser bra ut, håret är åt skogen, man är för tjock.. and so on. Jag orkade inte ens skriva ett blogginlägg till er som suttit på nålar för att veta hur min vul gick. Men idag är jag på't igen!


» L

Jag har värk kring "ägglossningen" men jag har ingen ägglossning alls enligt läkarna, så dom vet inte heller vad det är för någon jag känner vid den tidpunkten :S

En stor kram till dig. Förstår hur du känner med, förhoppningar!

2012-11-17 // 11:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback