Filmköttande

Plöjer igenom lite filmer nu ikväll när jag har lyckats få mig lite ensam tid i soffan. Så nu är jag mysklädd och film efter film rullas igenom. Har en hel del som måste ses här hemma så varför inte passa på. Här kommer en lista på filmerna som har setts under kvällen. 

Kung Fu panda, Holiday - Endast 25 minuter lång och alltid lika lättsamt 2/5


Crooked Arrows - Helt okej, en typisk highschool/lagsports film. 3,5/5


Ruby Sparks - Ruskigt bra film 4,5/5
 
 


» C

Mysigt att titta på film! Jag älskar barnfilmer :) Alla disneyfilmer skulle jag kunna titta på om och om igen, hihi! KRam!

Svar: Jag älskar också barnfilmer, speciellt animerade! Det kommer ju en hel del animerat under det här året och nästa så jag är grymt peppad! ;) Kram
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-11-22 // 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback