Bitchvarning!

Jag är så arg, förbannad och ledsen! Igår visade ÄL-stickan positivt och vi hade fått tydliga instruktioner ifrån läkaren att vi då skulle börja sexa varannan dag. Tror ni vi gjorde det igår? NÄ. Och jag är så arg på oss, så jävla arg att vi missade det. Som vanligt kommer jag beskylla mig om det misslyckas den här månaden med att det MÅSTE ha berott på att vi missade det igår. Även om jag vet att ett positivt ÄL-test innebär en ägglossning inom 24-48 timmar och att ägget sedan stannar i kroppen en viss tid och spermier lever en viss tid i kroppen.. bla bla bla bla.. Men jag blir bara så arg och ledsen. Hur fan tänkte vi :/


» L

Du jag visst inte ens när jag hade min ägglossning, och vi prickade, så jag tror inte en dag gör allt. Vissa har längre ägglossning än ändra också.

Ni får göra dubbelt ikväll? ;) KRAM

Svar: Tack för att du tände den gnistan av hopp! Nu när klockan är lite mer så har man ju såklart lugnat ner sig lite ;) Haha. Kram!
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-12-16 // 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback