2012/2013

Ja, ännu ett år har strax kommit till ända. Detta året har varit ett av de mest händelserika åren någonsin i mitt liv. Vi kör ett litet axplock av allt som hänt för oss detta år:
 
Vi förlovade oss, Jag fyllde 25 år, Vi har fått se Swedish House Mafia under en oförglömlig resa till Oslo, Jag har flygt för första gången.. resan gick till London, Brynäs tog SM-guld och vi var där, Vi har fått vara med och dela glädjen och kärleken på Johan och Linneas bröllop, JVM-guld, Ts morfar gick bort väldigt hastigt, Jag har efter 14 år lyckats sluta röka, Jag har gått ner till den vikt jag hade när T och jag träffades vilket innebär en total viktnedgång på 30kg de senaste åren. :) Sist men inte minst har vi ju äntligen påbörjat resan mot att få bli tre (fem om man räknar med katterna ;) )
 
Ett helt magiskt år, med otroligt mycket glädje och lycka, men även sorg och tårar. 
 
Nu ser jag med glädje fram emot 2013, ett år då jag och T förhoppningsvis blir en familj. Vi har även lagt upp en budgetplanering för att kunna minska våra skulder och utgifter så att vi förhoppningsvis står helt "skuldfria" när vi får vår familj. 
Min största utmaning blir därmed att sluta shoppa :o 
 
 
Dagen kommer vi att fira i goda vänners sällskap och i ett lyckorus över att vi idag har varit tillsammans i 7 år (!!!)


» C

Grattis till 7år!
Hoppas ni får en underbar nyårsafton.
Gott nytt år :)

Svar: Tack och detsamma till er!! :)
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-12-31 // 13:53:09

ja vi hoppas på 2013, kram på dig:)

2012-12-31 // 15:03:22
» C

Håller mina tummar för att 2013 blir erat år! kramar

2013-01-01 // 15:46:13
» L

Grattis till 7års dagen. :D

Svar: Tack så mycket!! :)
vivillblienfamilj.blogg.se

2013-01-05 // 06:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback