Tips?

Jag försöker hålla mina tankar upptagna med allt annat än bebisar just nu, så därför ger jag mig i kast på mer inredning..

Jag vill gärna bli tipsad och inspirerad om ni vet någon bra hemsida som säljer diverse inredningsprylar?

Jag har ju såklart stenkoll på de större företagen redan men vill alltid ha nya tips :)


Så här vart min hall förresten som jag och karln pysslade nyligen med. Såklart förändras och förbättras saker hela tiden eftersom jag aldrig verkar bli helt nöjd. Men jag älskar hallen just nu :)

Och bilden verkar ju bli åt skogen.. Återkommer när jag sitter vid datorn...







Hej! Jag älskar inredning, min favorit är www.gardromantik.se där finns mycket fint. Lite mer retro finns på www.broarne.se.

Svar: Tack så hemskt mycket för dina tips! Jag har hittat otroligt mycket fint på de nämnda sidorna. :) Tack!!
vivillblienfamilj.blogg.se

2013-01-20 // 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback