Hur lyckas jag?

Återigen har jag glömt ta tabletterna på morgonen innan jag åkte till jobbet och sitter nu med en klump i magen för att inte kunna ta dom med cirka 24 timmars mellanrum. Jag vet att många sagt att det inte ska spela någon roll men samtidigt vill man ju inte sabba det..
Som vanligt kommer man ju beskylla sig själv åter igen om den här omgången inte visar på ägglossning, eftersom en dubbelkur ska fungera så skulle det ju isåfall bero på min klantighet idag..

Biverkningarna är i full gång också. Igår kom det svettvallningar ala klimakteriekossa.. det var inte kul!


kram ibland är tankarna på andra ställen

Svar: Verkligen! Kram
vivillblienfamilj.blogg.se

2013-01-05 // 11:50:18

Usch låter jobbigt.. Gillar inte att svettas, men vem gör det? ;(
Hoppas du blir pigg snart, kram!
PS. Nu funkar det att kommentera!

Svar: Nej jag vet inte ogillar mest, att frysa eller svettas.. :( Tack så mycket, nu är det som tur mycket bättre när jag avslutat kuren :)
vivillblienfamilj.blogg.se

2013-01-08 // 22:46:57
» L

Kanske ska sätta en lapp på dörren hemma? ;)

Svar: Haha ja jag borde verkligen göra det, blir så arg på mig själv!
vivillblienfamilj.blogg.se

2013-01-10 // 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback