Snart där

Måndagmorgon och man vaknar med en klump i magen inför att man ska ställa sig på vågen och se resultatet efter en halvdan vecka. Jag tycker att jag har tryckt i mig alldeles för mycket bär, nötter och diverse LCHF bakverk men det spelade tydligen inte så stor roll denna gången.
 
Resultatet blev -1,2kg och det innebär totalt -9,8kg
 
 
Resultatet chockar mig, för jag vill inte gå ner så mycket för fort. Jag vill gärna att huden "hänger med" i viktnedgången men samtidigt så är det klart att man skriker av lycka inombords. Nu laddar vi för en ny vecka och hoppas att jag håller mig lite striktare och bättre den här veckan så att resultatet kan kännas välkommet.
 
Det har först nu slagit mig vilken lyxdiet det här är, för jag äter mig verkligen ner i vikt. Fantastiskt!


» L

Wow Grattis :)

Svar: Tack! :D
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-11-19 // 09:37:46

läst din blogg, kul att det också funkar så bra med viktnegången för dig :) grattis...

Svar: Tack! :)
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-11-19 // 18:45:20

grattis :)

Svar: Tack!
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-11-19 // 18:45:59

får man lov och fråga hur många kilo du vill gå ner totalt?

Svar: Absolut! Jag har inget direkt "mål", mer än tillräckligt för att det ska vara lättare för mig att bli gravid. Men 26 kilo till så har jag nått BMI 22,5 som är i mitten av "normalskalan".. Men om det är möjligt vet jag inte. Kan inte minnas om jag någonsin har vägt så lite :)
vivillblienfamilj.blogg.se

2012-11-19 // 19:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback